نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 23:10

اهدای ۵۰۰ پلاک مسکونی به خانواده‌های نیازمند خوزستانی

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان از اهدای ۵۰۰ پلاک مسکونی متعلق به مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور به ۵۰۰ خانوار تحت حمایت و نیازمند و محرومین شهرک شهید مدنی ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بخشی از اراضی شهرک مدنی ماهشهر به ساکنان تحت حمایت نیازمندان محرومان واگذار شده است. این اقدام، مشکل دریافت سند مالکیت این افراد را حل می‌کند.

وی بیان کرد: مراحل ثبت سند با هماهنگی شهرداری و اداره ثبت اسناد در حال انجام و تمام هزینه‌ها توسط کمیته امداد پرداخت شده است، همچنین با ثبت سند، ارزش افزوده ملک افزایش می‌یابد.

وی گفت: بخشی از اراضی مجتمع اقتصادی شهرک مدنی ماهشهر به ساکنان تحت حمایت نیازمندان که سال‌ها قبل درگیر سکونت و سندیت مالکیت بودند به صورت رایگان واگذار شد.

وی افزود: کمیته امداد خدمات متنوعی را به نیازمندان ارائه می‌دهد و علاوه بر اعتبارات دولتی نیز کمک‌های مردمی را به خصوص در بخش صدقات، به حوزه‌های فرهنگی، درمان، عمران، تأمین جهیزیه و وام کارگشایی محرومان اختصاص می‌دهد.

شیبه تصریح کرد: این خانه‌ها در زمین‌های متعلق به کمیته امداد ساخته شدند که این نهاد حمایتی املاک را به افراد نیازمند و واجد شرایط به صورت رایگان اهدا کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434809

مهمترین اخبار ایران و جهان: