نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 08:35

ساخت ۵۰۰واحد مسکونی برای افراد کم بضاعت در چالدران

با حمایت ویژه بنیاد علوی نزدیک به ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان و اقشارکم درآمد در چالدران احداث می‌شود.بر اساس تفاهم نامه امضا شده این واحد‌ها به صورت مشارکتی برای محرومین و افراد کم در آمد در مناطق شهری و روستایی چالدران احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، با حمایت ویژه بنیاد علوی نزدیک به ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان و اقشارکم درآمد در چالدران احداث می‌شود.بر اساس تفاهم نامه امضا شده  این واحد‌ها  به صورت مشارکتی برای محرومین و افراد کم در آمد در مناطق شهری و روستایی چالدران احداث می‌شود.

مردانی راهبر پیشرفت منطقه‌ای بنیادعلوی درشمال غرب کشورگفت:در بخش تامین مسکن محرومین خانوار‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) و نیز براساس تفاهم نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۵۰۰ واحد مسکونی احداث و تحویل می‌شود.

مسئول دفتر بنیادعلوی در چالدران نیزدر این خصوص گفت: در اجرای طرح‌های  محرومیت زدایی بنیادعلوی، ۲۵۲ واحد مسکونی در روستا‌های کم برخوردارو دور افتاده در حال ساخت است.

نجفی افزود:  برای هر واحد مسکونی ۲ تن میلگرد، ۲۰۰ کیسه سیمان و ۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

در ۳ سال گذشته بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی با اعتبار بیش از ۹ میلیارد تومان به همت بنیاد علوی تعمیر شده است که امسال نیزاین روند ادامه دارد.

 محمدزاده تسهیل گربنیاد علوی در چالدران گفت:  امسال بنیاد علوی ۲۰ واحد مسکونی را با اعتبار بیش از ۴ میلیارد ریال تعمیر و بازسازی کرده است.

بنیاد علوی همچنین با تامین اعتبارات لازم، در ساخت واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام (ره) مشارکت دارد.

حاجی زاده مدیر کمیته امداد امام (ره) چالدران  نیز گفت:  در اجرای تفاهم نامه ۳ جانبه بنیاد علوی، کمیته امداد امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا کنون ۱۳۰ واحد مسکونی در چالدران احداث میشود که از این تعداد، ۱۰۰ واحد به اتمام رسیده و ۳۰ واحد دیگر نیز تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1417397

مهمترین اخبار ایران و جهان: