نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 10:49

اعطای تسهیلات به ۹۰ درصد بیماران با شرایط خاص در اسفراین

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: دانشکده علوم پزشکی اسفراین با همکاری بانک‌ها به ۹۰ درصد متقاضیان وام بیماران سرطانی، صعب العلاج و خاص و نابارور تسهیلات پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عیسی توحیدی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه طرح پرداخت تسهیلات به بیماران سرطانی، صعب العلاج و خاص و نابارور از مهر ۱۴۰۱  آغاز شد، اظهار کرد: حوزه سلامت اسفراین موفق شد تا ۹۰ درصد از متقاضیان خود را با همکاری  بانک عامل تسهیلات پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه ۵۵۶ بیمار به بانک معرفی شدند که ۵۰۰ نفر آنها وام درخواستی را دریافت کردند، گفت: از این تعداد ۱۹۵ نفر جزو لیست مادارن نابارور بودند که وام درمان به آنها تعلق گرفت.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین افزود: سقف پرداخت تسهیلات به اسفراین از سمت وزارت متبوع، ۲۸ میلیارد تومان بود که خوشبختانه ۲۴ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان به بیماران عزیز سرطانی، صعب العلاج و خاص و نابارور تعلق گرفت.

وی مدت زمان پرداخت این تسهیلات را تا یکم  مرداد  ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: سقف پرداخت این نوع تسهیلات از سوی وزارت بهداشت بسته شده است و بیماران عزیز برای دریافت وام مراجعه نکنند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1404909

مهمترین اخبار ایران و جهان: