نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 12:17

دستگیری سارق خودرو در بوشهر/ ۱۰ فقره سرقت کشف شد

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری سارق خودرو با ۲ دستگاه خودروی سرقتی و ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جهانبخش صیادی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۲۲ چغادک و ۲۱ عالی‌شهر با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه دار شدند.

وی افزود: با رصد دقیق، سارق با یک دستگاه خودروی سواری پراید در یکی از خیابان‌های سطح شهر حین سرقت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ صیادی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم مقادیری اموال مسروقه، آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته خودروی توقیفی نیز سرقتی و دارای سابقه سرقت از شهر بوشهر است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی منزل و مخفیگاه متهم نیز مورد بازرسی قرار گرفت که یک دستگاه خودروی پراید سرقتی دیگر و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر بیان داشت: در تحقیقات بعدی صورت گرفته، متهم به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو دیگر در سطح شهر بوشهر اعتراف کرد.

سرهنگ صیادی گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1443353

مهمترین اخبار ایران و جهان: