نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 07:51

محدودیت های ترافیکی ایلام در روزهای تاسوعا و عاشورا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: به منظور تسهیل در تردد، از ساعت ۸صبح روزهای تاسوعا و عاشورا تا خاتمه مراسم، محدودیت های ترافیکی در مسیرهایی از شهر ایلام اعمال می شود.

سرهنگ علی‌احمد شاوردی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: به منظور تسهیل در تردد و جلوگیری از اختلال در عبور و مرور، از ساعت ۸ صبح روز‌های تاسوعا و عاشورا تا خاتمه مراسم، محدودیت‌ های ترافیکی در مسیر‌هایی از شهر ایلام اعمال می‌شود.

وی افزود: در روز تاسوعای حسینی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم محدودیت ترافیکی از میدان امام خمینی ( ره) شهر ایلام به سمت میدان ۲۲ بهمن اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: در روز تاسوعا از سمت تقاطع‌های نهضت و سیدالشهدا به سمت میدان ۲۲ بهمن هم محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی یادآور شد: در خصوص روز عاشورا، در این روز با توجه به حرکت هیات عزاداری از تمام نقاط شهر به سمت میدان ۲۲ بهمن، در اکثر معابر شهری محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اجتماع عظیم عاشورائیان و عاشقان امام حسین (ع) در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی ۵ و ۶ مردادماه در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1408097

مهمترین اخبار ایران و جهان: