نیوز سیتی!
29 تیر 1402 - 09:31

سردار رادان: امنیت شهر حاج‌قاسم برای ما مهم است

فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید بر اینکه کرمان کنونی کرمان چند سال قبل نیست، گفت: کرمانِ امروز یک شهر بین‌المللی است، شاید چند سال قبل این استان را با مسجدش می‌شناختند اما حالا شهر حاج‌قاسم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان که صبح امروز در محل مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س) واقع در فرماندهی انتظامی کرمان برگزار شد، با عرض ارادت و احترام به مردم کرمان و شهدای آن به ویژه حاج‌قاسم سلیمانی، اظهار داشت: محرم خط مکتب شهادت را تا امروز و فردا و تا قیامت در میان دوستداران مکتب شهادت ترویج داد، تا وقتی که عاشورا و محرم هست، گویا همه چیزی که می توان در یک زندگی خوب داشت، وجود دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید براینکه سفره خدمت باید همچنان بر روی مشتاقان پهن باشد، عنوان کرد: تا می‌توانیم باید از این سفره استفاده کنیم، چراکه معلوم نیست این سفره تا کی پهن باشد.

وی با ذکر خاطره‌ای از رهبر معظم انقلاب، گفت: ایشان فرمودند هر خدمتی در جمهوری اسلامی دارای ثواب است، اما هر چه خدمت بیشتر باشد، ثواب بیشتری هم دارد.

وی سرعت، دقت و هوشمندی را لازمه حضور در ماموریت‌ها خواند و ابراز داشت: هر ماموریتی اگر با این موارد همراه نباشد، ممکن است خوب پیش نرود.

سردار رادان گفت: سردار ناظری در طول خدمت خود نقش معلمی را از دست نداد، حتی در مأموریت‌های سخت نظامی! اگر کسی در همه سطوح نقش معلمی خود را خوب ایفا کند از برجسته‌ترین‌ها است، شهادت می‌دهم سردار ناظری خدمت به مردم را به آرامش خودش و خانواده‌اش ترجیح داد.

وی اضافه کرد: سردار ناظری معلم بود، اما نقش فرماندهی خود در صحنه را هم به خوبی ایفا کرد، او شبانه روز تلاش کرد، اگر نیمه شب با او تماس می‌گرفتند او یا در مسیر بود، یا در صحنه بود.

وی تعیین جانشین برای سردار ناظری را سخت خواند و با تاکید بر اینکه کرمان کنونی کرمان چند سال قبل نیست، گفت: کرمانِ امروز یک شهر بین‌المللی است، شاید چند سال قبل این استان را با مسجدش می‌شناختند اما حالا شهر حاج‌قاسم است.

وی اضافه کرد: برای سردار فرشید یک پست ملی در نظر گرفته بودیم، اما چون کرمان و ویژگی کنونی آن برای ما بسیار مهم است، او را انتخاب کردیم.

سردار رادان با تاکید بر اینکه هیچ فرماندهی به تنهایی فرمانده خوبی نیست، ابزار داشت: مجموعه استان با فرمانده جدید همکاری کنند تا سردار فرشید موفق شود، موفقیت او موفقیت کرمان و سربلندی شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: او از امروز وظیفه دارد کرمان را برای سارقین و مخلان نظم و امنیت، ناامن کند.

به گزارش فارس، در این مراسم سردار ناصر فرشید به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان انتخاب و از زحمات ۴ ساله سردار عبدالرضا ناظری تقدیر شد.

امنیت را با کمک مجموعه استان تامین می‌کنیم

سردار ناصر فرشید نیز اظهار داشت: ما مدیون شهدا هستیم و باید راه آنها را ادامه دهیم که این امر بیشتر در امنیت و خدمت کردن خلاصه می‌شود.

فرمانده جدید انتظامی استان کرمان اضافه کرد: عهد می‌بندم با همکارانم در کنار سایر مسوولان از هیچ کوششی تا پای جان دریغ نکنیم، ما خدمتگزار مردم هستیم و بیشترین ارتباط را با مردم داریم.

وی امنیت را مسأله بسیار مهم و ارزشمندی خواند و تاکید کرد: همه مسوولان باید برای تامین امنیت و حفظ آن دست در دست هم دهند تا بتوانیم موفق شویم.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1374553

مهمترین اخبار ایران و جهان: