نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 12:19

توقیف فیزیکی و سیستمی بیش از ۹۵۰ دستگاه کامیون متخلف در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از توقیف فیزیکی و سیستمی بیش از ۹۵۰ دستگاه کامیون متخلف توسط پلیس راهور استان خبر داد.

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آنجا که کلان شهر کرمانشاه از جمله شهرهایی است که بیشترین تعداد کامیون‌ها را به خود اختصاص داده تردد و پارک وسایل نقلیه سنگین در معابر درون شهری باعث ایجاد ترافیک، آلودگی صوتی و هوا و در نهایت تصادفات زیانبار می‌شود.

وی ادامه داد: پلیس راهور کرمانشاه در راستای وظایف ذاتی خود و برابر مقررات قانونی برای جلوگیری از ورود و توقف کامیون‌ها در سال جاری با فعال نمودن گشت‌های ویژه در طول شبانه روز نسبت به اعمال قانون کامیون‌ها اقدام کرده به صورتی که در سال جاری تعداد ۷۵۰ دستگاه توقیف سیستمی و ۲۰۰ دستگاه نیز در پارکینگ توقیف شدند و بیش از ۳۱ هزار فقره اعمال قانون کامیون‌ها توسط پلیس راهور استان انجام گرفته است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه مهمترین چالش‌های وسایل نقلیه سنگین در شهر کرمانشاه را تردد آنها به مراکزی مانند میدان میوه و تره بار، گمرک، اداره سیلو، پالایشگاه نفت و ناحیه کارگاهی و خدماتی وسایل نقلیه سنگین و… در داخل شهر کرمانشاه دانست.

حیدری در پایان خواستار جمع آوری پارکینگ‌های فاقد مجوز وسایل نقلیه سنگین در داخل شهر کرمانشاه توسط مسئولین مربوط شد و از شهروندان خواست هر گونه مزاحمت وسایل نقلیه سنگین را از طریق تلفن ۱۲۰ پیگیری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1400797

مهمترین اخبار ایران و جهان: