نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 18:53

تبلیغات اسلامی وظیفه خطیری در جهاد تبیین دارد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغات اسلامی وظیفه خطیری در جهاد تبیین دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان  حجت‌الاسلام محمد قمی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله(ع) اظهار کرد: عزاداری‌های باشکوه محرم وظایف ما را بسیار سنگین‌تر کرده و به خاطر این اتفاق بزرگ به مردم خداقوت می‌گویم.

وی از خدمات حجت‌الاسلام نظیری؛ مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قدردانی کرد و گفت: ابتدا از خانواده ایشان تشکر می‌کنم؛چون سخت است پدر خانواده برای مجاهدت روز و شب را به هم گره بزند و از روستایی به روستایی دیگر و از شهری به شهری دیگر برود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: سال گذشته ایشان به بنده گفتند که این جایگاه به جوانان سپرده شود اما ما با توجه به ضرورت‌های سازمان درخواست کردیم یک سال دیگر هم در این سنگر بمانند.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام نظیری از مدیران موفق و توانمند ما در استان‌هاست، بیان کرد: این اطمینان را می‌دهم ما برای تغییر زیر بار هیچ فشاری تا به امروز نرفته و نخواهیم رفت که اگر زیر بار فشار می‌رفتیم وضعیت بودجه‌ای سازمان به این شکل نبود.

 حجت‌الاسلام قمی تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف نیاز داریم که از این مدیران توانمند خود در تهران استفاده کنیم، در این استان در چهار سال گذشته اتفاقات خوبی افتاده و ما باید بتوانیم در فراگیری این اتفاقات در کشور بهره ببریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به جهاد تبیین تاکید دارند و وظیفه ما در این امر سنگین است گفت: ایشان بارها و بارها با ما از ضرورت تبیین سخن گفته‌اند و ما باید تلاش کنیم حقایق را مانند روز برای مردم روشن کنیم.

وی بیان کرد: هنوز بار کمی از جهاد تبیین را به دوش کشیده‌ایم ما بسیار بدهکار شهدا و خانواده شهدا هستیم و باید رضایت رهبر را گام به گام جلو ببریم.

آماده سربازی با تمام توان و انگیزه در تبلیغات اسلامی هستم

حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی که به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان انتخاب شد با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان خادم اقشار مختلف جامعه پرچم‌دار مسائل فرهنگی و تبلیغ کشور است اظهار کرد: با حضور حجت‌الاسلام قمی تحولات شگرفی در سازمان تبلیغات اسلامی رقم خورده و این باعث میل و اشتیاق بیشتر بنده برای حضور در این سازمان بود.

وی با اشاره به اینکه با تمام توان و انگیزه برای سربازی در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان آماده هستم گفت: حضور آیت‌الله شعبانی‌موثقی؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان، این عالم فرهیخته برای استان همدان یک نعمت بزرگ است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: ایشان محور وحدت استان همدان هستند و اگر پیگیری و تلاش‌هایشان نبود، شاهد رشد و تسریع روند اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی نبودیم.

مردم میدان‌دار اصلی در اقدامات

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان نیز اظهار کرد: معتقدیم در مسائل فرهنگی مردم میدان‌دار اصلی این فعالیت‌ها هستند؛ از سال ۹۸ با اعتماد آیت‌الله شعبانی‌موثقی و حجت‌الاسلام قمی  مسئولیت سنگین و خطیر به بنده سپرده شد که امیدواریم کاری کرده باشیم.

حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری بیان کرد: تلاش کردیم که در تمام شهرستان‌های استان و روستا به روستا پیام دین و قیام سیدالشهدا(ع) را به مردم به خوبی برسانیم که امیدواریم به وظیفه خود عمل کرده باشیم.

وی با بیان اینکه چهار سال در این عرصه خادمی کردم گفت: از روزی که این مسئولیت خطیر به بنده واگذار شد سعی کردم با فهم دقیق با ماموریت‌های سازمان و اقتضائات هر شهرستان برنامه‌ریزی دقیق انجام دهم.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه از تیم خستگی‌ناپذیر و تمام همکارانم که شبانه‌روزی در کنار ما بودند، قدردانی می‌کنم افزود: سعی کردیم تمام کارها را به مردم واگذار کنیم، در تمام فعالیت‌های فرهنگی که در ایام در استان برگزار شد، مردم میدان‌دار اصلی بودند.

وی عنوان کرد: تشکیل تمام ستادهای مردمی در نیمه شعبان و عید غدیر ثابت کرد که اگر کار به مردم سپرده شود خروجی ایده‌آلی خواهد داشت.

پایام پیام/89026/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434497

مهمترین اخبار ایران و جهان: