نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 15:22

۲ مجموعه ورزشی در خمینی شهر بازسازی می شود

اصفهان - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر گفت: احداث و بازسازی ۲ زمین چمن مصنوعی و طبیعی مجموعه ورزشی قدس خمینی شهر در حال انجام است.

روح الله کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازسازی و احداث ۲ مجموعه ورزشی از مهم‌ترین مطالبات ورزشی مردم و علاقه مندان فوتبال بود که در سال‌های گذشته پیگیری و هم اکنون در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این ۲ مجموعه با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین اعتبار شد گفت: در مجموع برای بازسازی و زیرسازی زمین چمن طبیعی و زمین چمن مصنوعی بیش ۴ میلیارد تومان هزینه شد.

وی افزود: ۱۱ هزار متر چمن طبیعی از نوع چمن آفریقایی، کم آب و متناسب با شرایط شهرستان به صورت رول چمن توسط پیمانکار در حال اجراست و تا پایان تابستان تکمیل و آماده مرحله آزمایشی است.

کاظمی با اشاره به اینکه احداث زمین چمن مصنوعی روباز زمینی فوتبال به صورت مشارکتی با شهرداری خمینی‌شهر و هیئت فوتبال شهرستان اجرا شد ادامه داد: این پروژه حدود دوهزار متر چمن مصنوعی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد در حال احداث می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: طبق قانون این دو مجموعه بعد از تکمیل برای استفاده بهینه و ارزان قیمت علاقه مندان به ورزش فوتبال تحویل هیئت فوتبال شهرستان خواهد شد.

گفتنی است، مجموعه ورزشی قدس به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین مجموعه شهرستان با قدمتی بیش از ۶۰ سال در بهترین موقعیت جغرافیایی و مکانی خمینی شهر قرار دارد، که در سال‌های گذشته مورد بی مهری مسؤلین ورزش استان قرار داشت و عملاً این مجموعه مهم به یک مجموعه خاموش و غیر فعال تبدیل شده بود. احیا و تأمین اعتبارات لازم برای این مجموعه از مهمترین ترین مطالبات ورزشی شهرستان بود که در این دولت با پیگیری نماینده مردم در مجلس محقق شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433953

مهمترین اخبار ایران و جهان: