نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 00:35

خبرنگاران با قلم زدن خالصانه از گزند شیطان در امان خواهند بود

دزفول- امام جمعه دزفول گفت: خبرنگاران با قلم زدن خالصانه در راه کسب رضایت خداوند و خدمت صحیح به جامعه از گزند و آفت‌های شیطانی در امان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود بهرام پور شامگاه سه شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان دزفول که توسط اداره ورزش و جوانان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: رسالتی که بر عهده خبرنگار است بسیار خطیر، سنگین و مسئولانه است.

وی با بیان اینکه همه ما در برابر آنچه انجام می‌دهیم باید پاسخگو باشیم، افزود: این حس که انسان باید پاسخگو باشد انسان را مقید به تلاش، صبر و حرکت در مسیر مفید بودن و موفقیت می‌کند، بنابراین رسالت خبرنگاران این است که همواره بپرسند و تلاش کنند تا آنچه باید رخ دهد به خوبی به سرانجام مقصود برسد.

امام جمعه دزفول با اشاره به ظرفیت ارزشمند دزفول در برخورداری از جوانان خوشفکر، خوشنام، آگاه و پرتلاش در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: مجموعه خبرنگاران مجموعه‌ای است که با استفاده از اهرم‌هایی که خداوند به آنها عطا کرده است می‌توانند اثرهای مثبت و ماندگار بسیار خوبی را در جامعه ایجاد کنند که این مسئولیت ارزشمندی است.

حجت الاسلام بهرام پور یادآور شد: هر کار خوبی توسط شیطان می‌تواند دچار آفت شود اما اگر فرد در مسیر کاری خود بتواند مخلصانه برای خدا و برای مردم عمل کند از این گزندهای شیطانی در امان خواهد بود، بنابراین اگر می‌خواهیم راه ما با برکت بوده و نتیجه ماندگار داشته باشد باید تلاش کنیم تا برای خدا و بنده‌های خداوند با تمام توان و تلاش کار کنیم.

خبرنگاران مطالبه گر مطالبات مردم باشند

خادمعلی تهذیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول در این نشست اظهار کرد: امیدوار هستیم اصحاب رسانه به عنوان مدعی العموم دوم در جامعه محکم‌تر از همیشه مطالبه گر مطالبات مردم باشند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های مستمر اصحاب رسانه با این اداره، گفت: تلاش‌های شبانه روزی خبرنگاران در طول سال بر هیچکس پوشیده نیست و هرسال ۱۷ مرداد فرصت مغتنمی برای بیان یک خدا قوت جانانه به اصحاب رسانه شهرستان دزفول است.

تهذیبی تاکید کرد: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی دزفول با همکاری‌های مطلوب خود در زمینه انعکاس خدمات اداره ورزش و جوانان دزفول و ارائه پیشنهادها و راهکارهای سازنده خود نقش چشمگیری در مسیر پیشرفت و تعالی حوزه ورزش شهرستان داشته که این امر مهم شایسته تجلیل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433009

مهمترین اخبار ایران و جهان: