نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 08:27

میزبانی چالوس از مسابقات اسکیت آلپاین آقایان کشور

رئیس انجمن اسکیت آلپاین فدراسیون اسکیت از میزبانی شهرستان چالوس از مسابقات اسکیت آلپاین آقایان کشور خبر داد و گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۹ و بالای ۱۹ سال برگزار می‌شود.

حسین خیری‌نیا رئیس انجمن اسکیت آلپاین فدراسیون اسکیت و رئیس هیات اسکیت استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: مسابقات اسکیت آلپاین دستجات آزاد و انتخابی تیم ملی آقایان کشور به میزبانی شهرستان چالوس برگزار خواهد شد.

خیری‌نیا افزود: این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۹ و بالای ۱۹ سال به تاریخ ۲۸ دی ماه در مجتمع تفریحی نمک آبرود شهرستان چالوس برگزار می‌شود.

رئیس انجمن اسکیت آلپاین فدراسیون اسکیت با اشاره به تعداد شرکت کنندگان، بیان کرد: ورزشکاران حدود ۹ تا ۱۱ استان کشور در این مسابقات حاضر خواهند شد و در نمک آبرود به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیات اسکیت استان مازندران، افزود: این مسابقات در واقع مسابقات انتخابی تیم ملی است و از استان مازندران نیز یک تیم کامل در این مسابقات شرکت می‌کند.

خیری‌نیا ادامه داد: این مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۲۴ ایتالیا است که بین ۸۰ تا ۱۰۰ ورزشکار در ماده پارالل اسلالوم یا همان دوئل به رقابت می‌پردازند. 

وی بیان کرد: مسابقات پسران در مازندران ۲۸ دی ماه و مسابقات دختران در تهران ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617297

مهمترین اخبار ایران و جهان: