نیوز سیتی!
17 آبان 1402 - 11:15

برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان مدال آور جودوکار پارا آسیایی

ورزشکاران مدال آور در مسابقات پارا آسیایی هانگژو چین مورد تجلیل مسئولان و مردم شهرستان چناران قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار فارس از چناران، شامگاه گذشته در پارک ملت این شهرستان از موسی غلامی و سعید کوهکن دو قهرمان ورزشکار در رقابت های پارا آسیایی هانگژو، مربی گروه سرود ثامن الحجج که رتبه سوم کشوری را با تیم خود، از آن خود کرد و پهلوان یزدان حسن پور، دارنده عنوان قهرمانی رقابت های کشتی سنتی آبا کشور ترکیه تقدیر شدند.

شهدا برای کشور، افتخاری وصف ناپذیری به ارمغان آوردند

امام جمعه شهرستان چناران در جمع ورزشکاران گفت: شما عزیزان توانستید پرچم پرافتخار ایران اسلامی را ابتدا با مدد الهی و ائمه (ع) و بعد با تلاش و کوشش خود و مربیان در دیگر کشورها به اهتزاز در آورید.

حجت الاسلام والمسلمین تاجی با توجه به اینکه مردم مظلوم‌ فلسطین و غزه را نباید فراموش کرد، اظهار داشت: شهدا با جانفشانی خود امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند تا ما در آرامش به سر بریم لذا فداکاری شهداء و ایثارگران همیشه باید نقش پررنگی در زندگی همه ما داشته باشد.

شرکت در مسابقات آسیایی و پار آسیایی قله ورزشی هر قاره ای است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران بیان کرد: درخشش ورزشکاران در مسابقات مختلف بین المللی نشان از عزم و اراده قوی جوانان چنارانی است که با روحیه و منش پهلوانی پا به این عرصه می گذارند.

محمود قربانیار اذعان کرد: ورزشکاران ما با کسب مدالهای خوش رنگ ثابت کردند که در تمامی رشته های ورزشی حرفی برای گفتن دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان با اشاره به اینکه جوانان چنارانی پتانسیل بالایی دارند، گفت: می توان از ظرفیت این شهرستان به عنوان میزبانی ورزش های بین المللی استفاده نمود.

وی افزود: در رشته جودو پایگاه استعدادیابی شمال شرق کشور را در کارنامه ورزشی خود داریم و هم اینک در تمامی رشته های ورزشی فردی و تیمی به مدد الهی و همت مربیان توانسته ایم ورزشکاران خوبی را پرورش دهیم.

محمود قربانیار از موفقیت های ورزشی بانوان خبر داد و افزود: آنچه در حوزه ورزش بانوان از اهمیت بالاتری برخوردار است، حضور پررنگ بانوان در مسابقات برون مرزی در سال های پس از پیروزی انقلاب با پوشش کامل اسلامی است.

وی در پایان از حضور سه ورزشکار بانو در رشته فوتبال به تیم ملی زیر ۱۵ سال خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنان که شاهد درخشش بانوان در میادین بین المللی در رشته های فردی و تیمی و ورزشهای رزمی بوده ایم با ممارست و تلاش آنان بر قله های موفقیتشان خواهیم نشست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1565453

مهمترین اخبار ایران و جهان: