نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 22:15

سرمربی والیبال گیتی‌پسند: مقابل شهرداری باانگیزه‌تر از سال قبل بازی کردیم

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: سال قبل بازی را واگذار کردیم اما امسال نفرات جوان‌تر با انگیزه بیشتر ظاهر شدند و توانستیم برنده بازی باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از برتری مقابل شهرداری ارومیه اظهار داشت: در بازی امروز استرس داشتیم ولی روند خوبی را طی کردیم، سال قبل بازی را واگذار کردیم اما امسال نفرات جوان‌تر باانگیزه بیشتر ظاهر شدند و توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: دریافت اول و ارسال‌ها بسیار خوب انجام شد، شروع بهتری داشتیم، در والیبال آنالیز انجام می‌دهیم و می‌دانیم چه حرکتی انجام می‌شود، تیم مقابل نیز خوب کار کرد.

عقیلی تصریح کرد: هواداران بسیار خوبی در اصفهان داریم. نتیجه خوبی بود و باعث می‌شود تا تماشاگران در بازی بعد حضور پرشور‌تری داشته باشیم، هفته سوم در اصفهان با سایپا بازی داریم و انتظار داریم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی شهرداری ارومیه: تمرینات را دیر آغاز کردیم

جهانگیر سیدعباسی، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از شکست مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: تمریناتمان را دیر شروع کردیم و فرصت آماده‌سازی نداشتیم، همچنین تیم اصلی را در اختیار نداشتیم.

وی افزود: یکی از بازیکنان تیم بیمار بود، خطای زیادی در بازی داشتیم، تلاش می‌کنیم با هماهنگی بیشتر در بازی‌های بعدی و خطای کمتر در بازی‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

سیدعباسی تصریح کرد: مجبور به تغییرات شدیم و هنوز به هماهنگی لازم را نرسیدیم، باید زمان بگذرد تا شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و تغییراتی در تیم خود به وجود بیاوریم، تا نتایج بهتری کسب کنیم.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546953

مهمترین اخبار ایران و جهان: