نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 15:41

حفر ۵ چاه در روستاهای نهاوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در راستای جهاد آبرسانی به روستاها، پنج حلقه چاه به منظور تامین آب شرب در روستاهای نهاوند حفاری شده است.

فرهاد بختیاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پروژه‌های جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در نهاوند از اتمام عملیات ساخت مخزن ۳۰۰ مترمکعبی در روستای ده‌موسی نهاوند خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس یک و نیم کیلومتر خط انتقال نیز در این روستا اجرا شده است.

وی به اتمام عملیات حفاری چاه مکانیکی روستای توانه نیز اشاره کرد و گفت: عملیات حفر دو حلقه چاه مکانیکی روستای کرک‌علیا و کرک‌سفلی نیز به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان خاطرنشان کرد: عملیات اجرای شبکه به طول ۵۰۰ متر و خط انتقال با لوله پلی‌اتیلن ۱۶۰ به طول دو کیلومتر در روستای زرین باغ به اتمام رسیده است.

وی به اجرای خط انتقال با لوله پلی‌اتیلن ۱۱۰ به طول یک و نیم کیلومتر در روستای طائمه اشاره کرد و گفت: حفر چاه مکانیکی با دستگاه ضربه‌ای در روستای شیراوند و روستای گوشه بدیع‌الزمان نیز از دیگر اقدامات تامین آب در روستاهای شهرستان نهاوند است.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541109

مهمترین اخبار ایران و جهان: