نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 16:41

بهره‌برداری از ۶ پروژه ورزشی در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بهره‌برداری از ۶ پروژه ورزشی در استان همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، علی حقیقی اظهار کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی ۶ پروژه ورزشی با بیش از ۲۷۲ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی استان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این میزان اعتبار برای تکمیل، تجهیز و افتتاح این پروژه‌های ورزشی و از محل اعتبارات ملی و استانی صرف شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: احداث زمین مصنوعی شهر سرکان یکی از پروژه‌های مهم ورزشی است که پس از چندین سال انتظار و تلاش مسئولان دولتی در هفته تربیت بدنی به بهره برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت ۸ هزار متر با هزینه‌ای بیش از ۱۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در اختیار جامعه ورزش و قهرمانان این شهرستان قرار خواهد گرفت.

 اضافه کرد: در کنار این پروژه مهم، سه زمین چمن مصنوعی روستایی نیز با اعتباری بیش از 63 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روستاهای توئجین همدان و اسلامشهرآق گل ملایر، قهوردعلیا در شهرستان کبودرآهنگ افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیرکل وزرش و جوانان همدان تصریح کرد: سالن باستانی فامنین نیز در مساحتی بالغ بر ۶۲۰ متر مربع و اعتبار ۸۲ میلیارد ریال از اعتبارات ملی در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره می رسد.

وی افزود: برای تکمیل، تجهیز و افتتاح این پروژه‌های ورزشی اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی صرف شده است.

حقیقی با اشاره به بازسازی و تکمیل زمین چمن اسدآباد گفت: زمین چمن طبیعی استاندارد فوتبال استادیوم آزادی اسدآباد با ۵۳ میلیارد ریال اعتبار بازسازی و مجدد کشت چمن صورت گرفت که این زمین چمن در هفته تربیت بدنی و ورزش در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541209

مهمترین اخبار ایران و جهان: