نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 12:25

انتقاد معاون استاندار کردستان از کم‌کاری مدیران بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از عدم پرداخت ۳۵ درصد تسهیلات ازدواج در کردستان انتقاد کرد و گفت: این کم‌کاری مدیران بانک‌هاست، و باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی صبح امروز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن شهدای گمنام استانداری اظهار داشت: با مصوبات کلی کاری از این گونه جلسات پیش نمی‌رود و با هدف اصلی تشکیل جلسات ساماندهی امور جوانان فاصله داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه مصوبات جلسات باید با جزئیات تشریح شود، افزود: برخی اقدامات وظایف قانونی دستگاه‌های اجرایی است و نباید آنها را به عنوان اقدامات جداگانه به عنوان عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان بیان کرد ضمن اینکه تمام مصوبات باید باید با نظارت دقیق به تایید نهایی برسد. 

وی با اشاره به اینکه در میان استان‌های دیگر جزو رتبه‌های برتر در خصوص عملکرد در ستاد ساماندهی امور جوانان هستیم، گفت: منکر زحمات و اقدامات انجام شده نیستیم اما هنوز به راهبرد حل مشکلات جوانان دست پیدا نکردیم.

رمضانی با اشاره به اینکه راهبرد ما باید سخنان مقام معظم رهبری باشد، خاطرنشان کرد: ایشان حرف نو و بیان منطق نو  را راهبرد نامیده‌اند و باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه کار با سلیقه و ذهنیات خودمان پیش نمی‌رود، افزود: ستاد ساماندهی باید شان عمیقی داشته باشد و اساتید فن در حوزه‌های مخالف بحث کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۶۵ درصد تسهیلات مربوط به ازدواج توسط بانک‌ها پرداخت شده است، از عدم پرداخت ۳۵ درصد دیگر انتقاد کرد و گفت: این کم‌کاری مدیران بانک‌ها است، آنها باید پاسخگو باشند و برای حذب اعتبارات تلاش کنند و با مرکز ارتباط قوی‌تری داشته باشند.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569109

مهمترین اخبار ایران و جهان: