نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 14:25

لزوم بررسی و رفع مشکلات معادن دلگان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مشکلات معادن شهرستان توسط مسئولان پیگیری و کارها تسهیل و با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری شهرستان دلگان اظهار داشت: تلاش و کوشش برای ایجاد شرایط بهتر، ماندگارترین کارها در محضر پروردگار است.

کرمی تاکید کرد: نباید تعریف و تمجید و یا بدگویی افراد را معیاری برای سنج خود بدانیم بلکه رضایت پروردگار اولویت انجام کارها برایمان باشد.
 
وی با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه تصریح کرد: مسئولان باید با جدیت در رفع این مسائل اقدام نمایند و ما نیز بر انجام امور نظارت خواهیم کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تقدیر از حضور برخی از مسئولان در میان مردم و نظارت بر اجرای برنامه‌ها گفت: مدیران نباید در اتاقهایشان منتظر مراجعات باشند بلکه باید در کف میدان و در میان مردم برای درک بهتر مسائل حضور داشته باشند.
 
کرمی بیان داشت: مشکلات معادن شهرستان توسط مسئولان پیگیری و کارها تسهیل و با سرعت بیشتری انجام شود.

وی اذعان کرد: پویایی اقتصاد و تولید ثروت بسیار خوب است چرا که اگر در کشور ثروت تولید شود سبب افزایش گردش مالی و بهره مندی همه آحاد جامعه از این ثروت می‌شود.

استاندار تصریح کرد: همه فعالیت‌های اقتصادی همانند زنجیر به همه متصل هستند با رونق و توسعه یک بخش شاهد رونق فعالیت‌‌های دیگر خواهیم بود.

کرمی با اشاره به دیدگاه اسلام در زمینه فعالیت‌های اقتصادی بیان داشت: سیره عملی پیامبر اکرم (ص) و ائمه میتوانند الگوی مناسبی در امر کار و تلاش باشند.

وی در پایان به فعالیت های تجاری پیامبر اکرم (ص)، فعالیت های آبخیزداری و کشاورزی در زمان شعب ابوطالب، ایجاد نخلستان‌ توسط امام علی (ع) اشاره کرد و این اقدامات را الگویی برای کار و تلاش عنوان کرد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590253

مهمترین اخبار ایران و جهان: