نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 17:07

ترک فعل صورت گرفته در راه اندازی فرودگاه جم پیگیری شود

امام جمعه جم گفت: متولیان پیگیری های خود درخصوص راه انداری فرودگاه جم شفاف به مردم ارائه کنند و از دادستان می خواهم هر ترک فعلی صورت گرفته یا می گیرد را جدا ورود و از ابزار قانونی استفاده کامل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) صدیقه، طاهره، مصداق مباهله، مبارکه است و غضب و رضایش، موضع‌گیری‌هایش درست مثل موضع‌گیری‌های رسول خداست.

امام جمعه جم در ادامه به ابعاد جنگ شناختی و راههای مقابله با جنگ شناختی پرداخت و بیان داشت: تلاش برای حل و رفع چالش‌های اقتصادی موجود، تلاش برای ارائه روایت دسته اول و سریع، بازسازی ساختار رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی در کشور و تقویت کار ویژه پاسخگویی مسئولان و اقناع جامعه به قرار گرفتن کشور در این‌گونه جنگی است که ابزار آن رسانه، خبر و تحلیل است. 

محمدی به مناسبت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: مجلس انقلابی، نماینده انقلابی می‌خواهد. و به فرمایش امام خامنه‌ای "مجلس باید مجلسی باشد که بتواند در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها و مرعوب‌کردن‌ها و تطمیع‌کردن‌های قدرتمندان جهانی بایستد".

وی افزود: مهم‌ترین شرایط نماینده عبارت است از اینکه متدین، کارآمد، دلسوز و شجاع باشد. اگر این چهار شرط در نماینده‌ای جمع شد، همان کاری را که شما آرزو و توقّع دارید، انجام خواهد داد.

محمدی با بیان اینکه خود و دفتر از هیچ شخص حمایت مصداقی نخواهیم کرد گفت: فقط توصیه بنده به حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز است دشمن برای این انتخابات مهم و حساس برنامه ریزی نموده است همه تلاش نمایند باشکوه رقم بخورد.

امام جمعه جم به مناسبت روز جهانی معلولین پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست، بلکه همه مردم، بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی هستند».

وی افزود: به مدیرکل بهزیستی پیشنهاد می کنم مرکز جامع توانمند سازی معلولان استان در جنوب ساخته شود.

محمدی خواستار راه اندازی فرودگاه جم شد و اظهار داشت: در بحث راه اندازی مجدد فرودگاه که هفته گذشته هم مطالبی گفته شد، متولیان پیگیری های خود را شفاف به مردم ارائه کنند و از دادستان  می خواهم هر ترک فعلی صورت گرفته یا می گیرد را جدا ورود و از ابزار قانونی استفاده کامل نمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590397

مهمترین اخبار ایران و جهان: