نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 13:24

مکتب اسلام انسان‌های بی‌ادعا و مخلص می‌خواهد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: اسلام از ابتدا بر دوش انسان‌های مخلص و بی‌ادعا بوده و به‌همت همان‌ مجاهدان پیش رفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، با تأکید بر اهمیت فریضتین و نقش آن در جامعه، اظهار کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از بین برود حسب فرمایش رسول اکرم(ص) اشرار بر جامعه مسلط می‌گردند و دعای اخیار مستجاب نمی‌شود.

وی ضمن مهم‌شمردن نقش انسان‌های مخلص در گسترش و ماندگاری اسلام، افزود: اسلام از ابتدا بر دوش انسان‌های مخلص و بی‌ادعا بوده و به‌همت همان‌ مجاهدان پیش رفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه مجاهدت در راه خدا را بی‌انتها دانست و عنوان کرد: تلاش در راه حق پایان‌ناپذیر است، همانگونه که دیدیم امام خمینی(ره) در سن ۸۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران را به ثمر رساند و تا ۹۰ سالگی آن را اداره کرد.

وی با‌ اشاره‌ به ثبت اعمال انسان در عالم بالا، گفت: گرچه نام مجاهدان بسیاری در تاریخ ثبت نشده است، اما اجر لحظه‌به‌لحظه جهاد آن‌ها در پیشگاه خداوند محفوظ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با مروری بر اهمیت وفای به عهد، اظهار کرد: شهدا مصداق حقیقی کسانی هستند که به عهدشان با خدا صادقانه وفا کردند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608097

مهمترین اخبار ایران و جهان: