نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 14:26

باران و برف تا امشب مهمان آسمان مازندران است

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: سامانه سرد بارشی از امشب تضعیف می‌شود و فردا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری گاهی افزایش ابر خواهیم داشت.

احمد اسدی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شب گذشته بانفوذ سامانه سرد بارشی شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دما در سطح استان بودیم.

وی افزود: بیشترین بارش باران هم از نوشهر با ۷۳، خشکه‌داران و سفیدآب تنکابن با ۵۶، بابلسر ۴۹، سرلیماک رامسر ۴۴ و رامسر ۴۲ میلی‌متر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: این سامانه بارشی علاوه بر کاهش دما امروز بارش در استان مازندران تداوم دارد.

اسدی اضافه کرد: همچنین ارتفاعات ابری و مه آلود با بارش برف همراه است.

وی با اعلام اینکه این سامانه بارشی از امشب تضعیف می‌شود، تصریح کرد: فردا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری گاهی افزایش ابر خواهیم داشت.

معاون هواشناسی مازندران یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، از چهارشنبه تا یک‌شنبه غالبا صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

اسدی ادامه داد: براساس نقشه‌های هواشناسی اواخر روز یک‌شنبه هم بارش‌هایی در استان خواهیم داشت که جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی گفت: دریای مازندران هم به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608197

مهمترین اخبار ایران و جهان: