نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 14:44

دستگیری سارق ۱۰ میلیاردی طلا در قشم

سارق با اطلاع از عدم حضور شاکی در منزل، اقدام به سرقت ۴۰۰ گرم طلا کرده و از محل متواری شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهراب کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان مرزی یک نفر سارق حرفه‌ای طلا در مدت کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

وی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در شهر قشم، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد که سارق با اطلاع از عدم حضور شاکی در منزل، اقدام به سرقت ۴۰۰ گرم طلا کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای پلیسی و بررسی تخصصی از محل وقوع جرم، این سارق را در کمتر از ۲۴ ساعت با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ کاظمی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌ها به سرقت اعتراف کرد و طلا و جواهرات مسروقه نیز از وی کشف و به مالباختگان مسترد شد.

وی با بیان اینکه سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد، افزود: مخلان نظم و امنیت، سارقین و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت و اموال آحاد مردم وارد کنند بدانند، پلیس قاطعانه با آنها برخورد می کند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605553

مهمترین اخبار ایران و جهان: