نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 13:32

قتل عام مردم غزه ثابت کرد نهادهای حقوق بشری ابزار دست استکبار هستند

امام جمعه نهاوند گفت: با فجایعی که در غزه به وجود آمد همه انتظار داشتند که سازمان ملل و حقوق بشر واکنش مثبتی داشته باشند اما برای همگان ثابت شد این نهادها ابزار دست استکبار بوده و خاصیتی ندارند.

به گزارش خبرگزری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با بیان اینکه امروز هر شعاری علیه آمریکا و اسرائیل سر داده شود طبق فرموده قرآن کریم عمل صالح به حساب می‌آید اظهار کرد: امروز همه اشرار عالم اعم از آمریکا و اسرائیل و بسیاری از کشورهای اروپایی دست به دست هم داده‌اند تا مسلمانان را تحت فشار قرار دهند.

وی با بیان اینکه در جریان فلسطین همه دنیا به سازمان ملل‌ و نهادهای حقوق  بشر چشم دوخته بودند اما همه دیدن این نهادها به آمریکا وابسته‌اند و تحت تاثیر قدرت‌های استکباری قرار دارند گفت: امروز ثابت شد سازمان ملل، شورای امنیت و نهادهای حقوق بشری نهادهایی بی‌خاصیت هستند.

امام جمعه نهاوند با تاکید بر اینکه حضرت امام(ره) ۴۰ سال پیش فرمودند که این نهادها بی‌خاصیت هستند و دنیا امروز به این مساله رسیده است افزود: امروز وجدان بشریت علیه استکبار بسیج  شده و یکی از زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) این است که بشریت تشنه عدالت شود.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کنیم اظهار کرد: امروز ما با حضور در راهپیمایی ضد استکباری آمده‌ایم تا ضمن ابراز تنفر از آمریکا و اسرائیل از حق و عدالت دفاع کنیم.

مغیثی اشاره به خطرهایی که استکبار برای جهان اسلام به وجود آورده است افزود: امروز دشمن در زمینه نظامی غزه و مردم مسلمان فلسطین را به خاک و خون کشیده و در زمینه فرهنگی نیز ذهن و باور اعتقادی مردم مسلمان را نشانه گرفته و مورد هجوم قرار داده است بنابراین هر اقدام روشنگر و بصیرت‌افزا عملی پسندیده است.

وی با مخاطب قرار دادن همه نهادهای فرهنگی گفت: امروز همه نهادهای فرهنگی، کاندیداهای مجلس، فعالین مساجد و شوراها و طلاب وظیفه دارند تا در خدمت ولایت باشند و از امام زمان و نایب آن حضرت حمایت کنند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه باید قدر ارزش‌های الهی را بدانیم اظهار کرد: باید در برابر ضد ارزش‌ها عکس‌العمل نشان دهیم و منفعل نباشیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560709

مهمترین اخبار ایران و جهان: