نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 11:43

فیروزآبادی‌ها پای آرمان‌های انقلاب

در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان فیروزآباد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو قامت راهپیمایی بستند و یکصدا فریاد مرگ بر استکبار سر دادند و خشم و نفرت خود را علیه استکبار جهانی به نمایش گذاشتند، مردم ولایتمدار فیروزآباد بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، بار دیگر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان این شهرستان در «روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» حماسه ماندگار شد و خیل عظیم حضور مردم همیشه در صحنه و غیور فیروزآبادی سیلی محکمی به استکبار و دشمنان قسم خورده بود.

در این مراسم پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو قامت راهپیمایی بستند و یک صدا فریاد مرگ بر استکبار سر دادند و خشم و نفرت خود را علیه استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

مردم ولایتمدار فیروزآباد بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند و پرچم ایران را به اهتزاز در آورده‌اند.

شرکت‌کنندگان با حضور شکوهمند، وحدت‌بخش و دشمن شکن خود در مراسم یوم الله ۱۳ آبان پیام‌آور عرق به ایران اسلامی و عشق به رهبر انقلاب شدند.

حضور پرشور نوجوانان به ویژه دهه هشتاد و نود در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان‌ مثال زدنی بود و شعارهای دندان‌شکن با مشت گره کرده سر می‌دادند.

شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، تا آخر ایستادیم، جنایات و کودک کشی‌های اخیر و این روزهای اسرائیل در غزه را محکوم کردند.

 همنوایی شعارهای ضد استکباری پایان‌بخش راهپیمایی مردمی فیروزآباد بود؛ راهپیمایی که همچون برگ زرینی دیگر بر تارک این مرز و بوم درخشید.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560509

مهمترین اخبار ایران و جهان: