نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 14:25

بسیج راهبردهای دشمن را در فتنه ۱۴۰۱ نقش بر آب کرد

فرمانده سپاه سلمان گفت: فتنه ۱۴۰۱ محل تلاش دشمن برای به چالش کشیدن انقلاب و کشور بود که بسیج به خوبی توانست در میدان باید و راهبردهای آنان را نقش بر آب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان نیمروز اظهار داشت: بسیج در طول عمر پربرکت خود همواره موجب خیرات و برکات بوده و مشکلات کشور را رفع نموده است.

وی افزود: بسیج فرمول حل همه مشکلات و مسائل کشور و سرچشمه آرامش در همه عرصه ها و زمینه ها برای مردم ما بوده است.

فرمانده سپاه سلمان گفت: بسیج در تمامی فتنه های پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانست دشمن را شکست دهد؛ در دوران جنگ تحمیلی این بسیج بود که توانست کشور را در یک جنگ جهانی تمام عیار علیه ملت ما پیروز کند.

شفائی تصریح کرد: نام بسیج مترادف است با شکوه بی نظیر برای ملت ایران؛ امروز بسیجیان ما از هر زمان دیگر آماده تر و با بصیرت تر هستند. بسیجیان در تمامی عرصه ها تقویت کننده و یاری دهنده نظام اسلامی هستند؛ بسیج جهان شمول است و منحصر به یک عرصه خاص نمی شود. 

وی افزود: امروز در عرصه های مختلف این تفکر بسیج است که می تواند راهگشا باشد. فتنه ۱۴۰۱ محل تلاش دشمن برای به چالش کشیدن انقلاب و کشور بود که بسیج به خوبی توانست در میدان بایستد و راهبردهای آنان را نقش بر آب کند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: ما نباید به وضعیت کنونی اکتفا کنیم و باید با اقتدار و قدرت بیشتر در تمامی عرصه ها گام هایی بزرگ را برداریم. دشمنان قسم خورده ما امروز به دنبال ایجاد تفرقه هستند و در چنین شرایطی بسیج باید میدان دار مقابله با آنان باشد.

شفائی تصریح کرد: آینده کشور ما درخشان است و ما با اتکا به خداوند متعال و روحیه سرشار از امید و تفکر بسیجی مردم ایران می توانیم مشکلات را گام به گام مرتفع نماییم.

 

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585109

مهمترین اخبار ایران و جهان: