نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 07:06

لیگ قهرمانان اروپا| بازی مرگ و زندگی برای منچستر یونایتد در شب تقابل بزرگ کپنهاگن و ترک‌ها

منچستر یونایتد در بازی مرگ و زندگی در لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخی است که برای اعاده حیثیت پس از شکست سنگین در بوندس لیگا به انگلیس می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس، منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا به ایستگاه پایانی رسید. بازی مرگ و زندگی برای یونایتدی که این فصل روزهای تلخ کم نداشته و حالا نیز در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان اروپا و حتی لیگ اروپا قرار دارد.

 

امشب در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان بایرن مونیخ است تا هم اعاده حیثیت کند و هم بتواند حتی شده برای رسیدن به لیگ اروپا تلاش کند.

در جدول گروه A لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ با 13 امتیاز صدرنشین است و صعودش را قطعی کرده ولی تیم‌های کوپنهاگن با 5 امتیاز، گالاتاسرای با 5 امتیاز و منچستر یونایتد با 4 امتیاز هنوز شانس صعود دارند.

در حالی که یونایتد در اولدترافورد پذیرای بایرن صعود کرده است، در پارکن استادیوم کپنهاگن، نماینده دانمارک با گالاتاسرای تا نهایت جان مبارزه خواهند کرد.

منچستر در بازی ابتدای هفته در اولدترافورد مقابل بورنموث با 3 گل تحقیر شد که این می‌تواند اهمیت بازی امشب را دوچندان کند. شرایط در تئاتر رویاها بحرانی است و این شکست و حذف از لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند پیامدهای متفاوتی را برای این باشگاه داشته باشد.

نقطه امید یونایتد می‌تواند بی‌اهمیت بودن این مسابقه برای بایرن مونیخ باشد. این تیم صعودش را مسجل کرده ولی توخل پس از شکست سنگین ابتدای هفته مقابل اینتراخت در بوندس لیگا به هواداران تیمش وعده داد که با تمام قوا مقابل منچستر حاضر خواهند شد.

کاسمیرو، اریکسن،‌ مارتینز،‌مونت، مالاسیا و لیندلوف مصدومان یونایتد هستند و بایرن مونیخ نیز بازیکنانی مثل دلیخت، گنابری، بوخمن و سار را در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی به شرح زیر است:

منچستر یونایتد: اونانا، ون بیساکا، مگوایر، شاو، رگیلون، مک‌تامینی، امرابط، انتونی، برونو فرناندز، الخاندرو گارناچو و راسموس هویلون

بایرن مونیخ: نویر، دیویس، کیم مین جائه، اوپامکانو، لایمر، گورتسکا، کیمیش، کومان، موسیالا، سانه و هری کین

در دیگر بازی این گروه، کپنهاگن میزبان گالاتاسرای است.

6 بازی دیگر نیز امشب در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شوند که به شرح زیر است:

گروه B

لانس – سویا

آیندهوون – آرسنال

در این گروه، صعود تیم‌های آرسنال و آیندهوون به مرحله حذفی قطعی شده ولی لانس و سویا باید برای رسیدن به رده سوم و صعود به لیگ اروپا تلاش کنند.

 

گروه C

اونیون برلین – رئال مادرید

ناپولی – براگا

در این گروه، صعود رئال مادرید قطعی شده و نبرد ناپولی و براگا برای رسیدن به دوم و صعود به مرحله حذفی است.

 

گروه D

اینتر میلان – رئال سوسیداد

سالزبورگ – بنفیکا

صعود تیم‌های سوسیداد و اینتر میلان قطعی شده و بازی امشب می‌تواند سرگروه را مشخص کند. تیم‌های سالزبورگ و بنفیکا برای لیگ اروپا تلاش می‌کنند.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601953

مهمترین اخبار ایران و جهان: