نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 13:23

رئیسی در جمع دانشجویان: دانشگاه اتاق فکر و اندیشه‌ورزی دولت است

رئیسی جمهور گفت: دانشگاه تحول آفرین است. به جد معتقدیم دانشگاه اتاق فکر و اندیشه ورزی دولت است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز (15 آذر) در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی حضور یافت.

در ابتدای این مراسم تعدادی از دانشجویان به بیان دیدگاه هایشان در موضوعات مختلف پرداختند. رئیسی جمهور نیز در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه مرکز علم، دانش و تولید علم است، دانشگاه به کشور قدرت می بخشد، گفت: نیروهای آموزش دیده و دانشمند و نخبه و کسانی که هم تخصص دارند و هم تعهد می توانند در عرصه های مختلف تحول آفرین باشند. 

 وی افزود: قدرت علمی پیشران پیشرفت و توسعه در کشور است. توانمندی کشور با علم و دانش و فناوری دارای اهمیت است. آینده ایران و ایران آینده را علم و دانش و تخصص همراه با تعهد رقم می‌زند و دانشگاه متکلف این مسئولیت مهم است. دانشگاه تحول آفرین است. به جد معتقدیم دانشگاه اتاق فکر و اندیشه ورزی دولت است. 

تشکر رئیس جمهور از دانشگاهیان برای ناامید کردن دشمن در حوادث سال گذشته

رئیس جمهور تصریح کرد: دشمن چون نقش دانشگاه را فهمیده بود تلاش کرد دانشگاه را بهم بریزد و کسب علم و معرفت را مختل کند. سال گذشته دیدید که دانشگاه هدف بود، اما باید صمیمانه از دانشجویان، اساتید و مدیران تشکر کنم که دشمن را ناکام گذاشتند و نگذاشتند به اهداف پلیدش برسد و او را ناامید کردند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595853

مهمترین اخبار ایران و جهان: