نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 13:02

اقدام خبرگزاری فارس در تأسیس واحد دانش آموزی خبرنگاران ستودنی است

رییس بسیج رسانه ای استان فارس گفت: همکاری با دانش آموزان که سراسر استعداد و اشتیاق هستند در رسانه ها مایه افتخار است و خبرگزاری فارس به عنوان مبتکر این فرایند، اقدامی ستودنی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هادی رضایی در همایش تأسیس واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس گفت:  دانش آموزان ما سراسر هوش و استعداد هستند و به کارگیری نیروی جوان و انقلابی در خبرگزاری فارس  اقدامی موثر است.

او گفت: قلم در نظر خداوند دارای قداست است و در قرآن به آن سوگند یاد کرده است، چرا که قلم و محتوای آن می‌تواند بر یک جامعه تاثیرگذار باشد و آن را به سمت موفقیت و آبادی و سعادت الهی رهنمون سازد.

رضایی گفت: رسالت خبرنگار به عنوان فرد صاحب قلم روشن سازی حقیقت  و این شعار عملی خبرگزاری فارس است که می‌گوید حقیقت روشن است.

او ضمن تقدیر از خبرگزاری فارس ادامه داد: صراحت و صداقت کلام خبرنگاران فارس مایه مباهات است و امیدواریم دانش آموزانی که به جمع خبرنگاران فارس ملحق می‌شوند همگام با شعار خبرگزاری فارس در راستای اگاهی سازی مردم تلاش کنند.

رییس بسیج رسانه استان فارس گفت:  یاد دانش آموز شهید محمدرضا کشاورز را گرامی میداریم و به روح پاک این شهید قبطه میخوریم چرا که این شهید بزرگوار در سنین نوجوانی به چنان مرتبه ای رسید که ما همچنان از رسیدن به آن محرومیم.

او گفت: جوانان ما این شهدا را الگوی خود قرار دهند و با تزکیه نفس به سمت حق گرایی بروند و طالب حق باشند و با قلم خود در راه حق جهاد کنند و بصیرت افزایی کنند.

او در پایان گفت:  امیدواریم با تدابیر مدیریت محترم خبرگزاری فارس، رسالت و نگاه دانش آموزان عزیز و شریف جدیدالورود خدمت به مردم و حق گرایی باشد و در این راستا شاهد درخشش استعداد های کشور مان باشیم.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589409

مهمترین اخبار ایران و جهان: