نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 10:32

سردار قنبری: بسیج ظرفیت اطمینان‌بخش و امین در خدمت مردم است

سردار مسعود قنبری جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج دارای بستر اطمینان بخش، امین و عظیمی است در حال خدمتگزاری به مردم و نهادهای مختلف هست.

سردار مسعود قنبری جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، سه‌شنبه‌شب 7 آذرماه در نشست هم‌اندیشی جمعی از فرهیختگان، اندیشه‌ورزان و نخبگان بسیجی که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه و با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم، امنیت و سلامت اظهار کرد: جمع حاضر بخشی از نخبگان بسیجی استان به نمایندگی از سایر عزیزان بسیجی که جمعیت بسیار بالایی دارند در اینجا حضور پیدا کردند.

وی افزود: در طول این مدتی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد همواره بسیج کمک‌حال نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است. از دوران دفاع مقدس گرفته تاکنون در همه عرصه‌های خدماتی، علمی و فناوری حضور پیداکرده است.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن اشاره به نقش‌آفرینی بسیج استان کرمانشاه در زمان دفاع مقدس عنوان کرد: استان کرمانشاه جزو استان‌هایی بود که در زمان دفاع مقدس 11 یگان سازمان‌دهی کرد و غالب این عزیزان هم بسیجیان استان بودند که در غالب این یگان‌ها هم در جبهه‌های غرب و هم در جبهه‌های جنوب به‌نظام و انقلاب حضورداشته و سینه‌هایشان را آمال گلوله‌های دشمن کردند تا ایران اسلامی سربلند بماند.

وی اشاره‌ای به توانمندی‌ها و خدمات ارائه‌شده توسط بسیج بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: 22 قشر در حوزه‌های مختلف در بسیج استان کرمانشاه در حال خدمتگزاری به مردم، نهادها و ارگان‌ها و دولت هستند که از این بستر اطمینان‌بخش و امین استفاده‌های لازم را برای نظام و انقلاب ببرند.

سردار قنبری این جلسه را مقدمه‌ای برای جلسات و نشسته‌ای آتی بیان کرد و گفت: ان‌شاءالله دولت بتواند از این ظرفیت عظیم به وجود آمده در بسیج جهت خدمت به مردم استفاده کند.

در ادامه 15 قشر از 22 قشری که در بسیج استان کرمانشاه فعالیت پیدا می‌کنند در سالن شهدای دولت حضور یافته و هرکدام یک نفر به نمایندگی قشر مربوطه 5 دقیقه به بیان مسائل و ارائه راهکارها و پیشنهادات پرداختند.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588197

مهمترین اخبار ایران و جهان: