نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 14:53

حمل ۲۷ کیلو شیشه با اتوبوس خراسان‌جنوبی

حمل ۲۷ کیلو شیشه با اتوبوس خراسان‌جنوبی

 

کشف ۲ تن چوب قاچاق در بیرجند  

سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند اظهارداشت: مأموران پاسگاه  باقران   این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک‌دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند. 

وی بیان داشت : ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو،  ۲ تن چوب قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوط  بالغ بر ۸۰ میلیون ریال برآورد شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو  توقیف و یک نفر متهم رادستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

 

 
دستگیری سارق و مالخر در سربیشه
 
سرهنگ محمود رضا صالحی، فرمانده انتظامی سربیشه هم گفت: با وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه بیان داشت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد. 

سرهنگ صالحی با اشاره به این که در بازجوئی های تخصصی و پلیسی از سارق دستگیر شده، یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 

کشف ۱۰ تن پیاز زعفران قاچاق در فردوس   

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس هم اظهارداشت: ماموران پاسگاه  شهید زارع   این شهرستانهنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کشنده آمیکو مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو ، ۱۰ تن پیاز زعفران قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538753

مهمترین اخبار ایران و جهان: