نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 21:58

افتتاح کارگاه ساخت پلاک در مرکز شماره‌گذاری گرگان

کارگاه ساخت پلاک در مرکز شماره‌گذاری گرگان با حضور استاندار گلستان و اعضای شورای تامین استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز با حضور استاندار گلستان و اعضای شورای تامین استان، کارگاه ساخت پلاک در مرکز شماره‌گذاری شهرستان گرگان به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، با افتتاح این کارگاه ساخت پلاک در گرگان، تحویل پلاک وسایل نقلیه نو شماره از پنج روز به یک ساعت کاهش پیدا کرده و دارندگان وسایل نقلیه جدید، پس از مراجعه به مرکز و انجام تشریفات اداری، پلاک وسیله نقلیه خود را حداکثر بین یک تا سه ساعت پس از ثبت درخواست دریافت خواهند کرد.

به گفته رئیس علی بهرامی موسسه رهگشای بنیاد تعاون انتظامی گلستان، در مرکز شماره‌گذاری گرگان روزانه ۲۰۰ نقل و انتقال وسیله نقلیه انجام می‌شود که حدود ۲۰ درصد از این تقل و انتقال‌ها برای خودروهای نوشماره و پلاک‌گذاری جدید است.

لازم به ذکر است علاوه بر مرکز استان گلستان، خدمات تعویض پلاک در هفت شهرستان دیگر استان گلستان نیز انجام می‌شود که پلاک‌های ثبت شده در آن مراکز نیز در مرکز استان تولید و برای متقاضی ارسال می‌شود.

استاندار گلستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موضوع تکریم اربار رجوع و ارائه خدمات در کمترین زمان مورد توجه بوده است.

علی‌محمد زنگانه خاطرنشان کرد: این موضوع تولید پلاک یکی از دغدغه‌های انتظامی گلستان بود و فرماندهی انتظامی گلستان با تدابیر انجام شده، توانستند با همکاری بنیاد تعاون فراجا شرایطی را فراهم کنند که مراجعه کنندگان در کمترین زمان ممکن پلاک جدید خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: این اقدام ارزشمند است و من از عزیزان در فرماندهی انتظامی گلستان به خصوص در مرکز شماره‌گذاری گرگان تشکر می‌کنم.

فرماندهی انتظامی استان گلستان نیز در گفت‌گو با خبرنگاران تصریح کرد: علاوه بر خودروهای نو شماره، استقرار این دستگاه در استان در موضوع پلاک‌های مخدوش نیز می‌تواند به ما کمک کند که این خودروها نیز در کمترین زمان ممکن پلاک جدید خود را دریافت کنند.

سعید دادگر گفت: تمام تلاش همکاران من بر این است که بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

گفتنی است، دستگاه‌های ساخت پلاک استفاده شده در این مرکز ساخت داخل کشور و کاملا بومی است.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538109

مهمترین اخبار ایران و جهان: