نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 16:08

تظاهرات گسترده در بیروت در حمایت از فلسطین

هزاران نفر در پایتخت لبنان تجمع کرده و در حمایت از فلسطین و مردم غزه شعار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر بعد از ظهر امروز (هفت آبان) در تجمعی در مرکز بیروت با شعار علیه رژیم صهیونیستی به حمایت از مردم غزه پرداختند.

به نوشته وبگاه رؤیا الاخباری، حاضرین در این تجمع ادامه کشتار مردم بی دفاع غزه و تخریب گسترده زیرساخت‌های این منطقه را محکوم کردند.

همزمان «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله نیز گفت که عملیات «طوفان الاقصی» همچون زلزله‌ای است که از یک مکان به مکان دیگر و از یک زمان به زمان دیگر حرکت می‌کند و معادلات را تغییر می‌دهد.

او افزود: «تصمیم و اراده حزب‌الله هر مقدار هم تلفات و تهدیدات افزایش یابد، واضح و روشن است؛ حزب‌الله هرگز غزه را رها نخواهد کرد و در میدان نبرد باقی خواهد ماند».

 

 

همراستا با تظاهرات امروز بیروت، در آخرین تحولات در مرز لبنان با فلسطین اشغالی نیز رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان، امروز (یکشنبه، ۲۹ اکتبر)، با انتشار ویدئویی از هدف قرار دادن پایگاه صهیونیستی «العباد» در روز گذشته خبر دادند. 

رژیم صهیونیستی نیز شهرک‌های مرکبا، حولا، مجدلزون و رامیه در جنوب لبنان را هدف قرار داد و موجب به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در مرکز نیروهای یونیفل به در الناقوره شد. 

طی روزهای اخیر، همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ادامه عملیات طوفان الاقصی علیه اشغالگران در فلسطین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بارها مناطق مختلف در جنوب لبنان را هدف قرار دادند و حزب‌الله لبنان نیز شماری از مقرها و پایگاه‌های نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554309

مهمترین اخبار ایران و جهان: