نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 16:52

اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال در فردیس برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف شناسایی استعداد های مردمی و حمایت از افراد متخصص در حوزه تولیدات محتوا در شهرستان فردیس برگزار می‌شود.

پاسدار جعفر فلاح‌نژاد، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بصورت تیم محور در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره در بخش‌های پویانمایی، بازی و نرم افزار ویژه تلفن همراه، پوستر مفهومی، مستندسازی و پادکست کتاب مصور برگزار می‌شود. 

وی افزود: این رویداد از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه دهم تا جمعه دوازدهم آبان ماه در مدت ۴۸ ساعت در پژوهشگاه مواد و انرژی واقع در مشکین دشت شهرستان فردیس  برگزار می‌شود. ثبت نام این رویداد از اواخر مهر ماه آغاز شده و تا پایان روز  ۸ آبان‌ماه ادامه دارد.

این مقام مسؤول گفت: این رویداد به منظور شناسایی استعدادهای مردمی و حمایت از افراد متخصص در حوزه تولیدات محتوا برگزار می‌شود و همه اقشار از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و هنرمندان و تمام علاقمندان به تولید محتوای دیجیتالی می‌توانند در این رقابت شرکت کنند. 

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این  رویداد، می‌توانند برای ثبت نام‌ از طریق پایگاه‌های بسیج یا معاونت فضای مجازی در سپاه ناحیه امام رضا(ع) اقدام کنند. همچنین می‌توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن ۰۹۰۱۴۶۶۲۶۹۶ تماس گرفته و فرم دیجیتال ثبت نام را دریافت کنند.

گفتنی است دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسبج سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس است که این رویداد را  با  حمایت و مشارکت برخی نهادها از جمله فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان، پژوهشگاه مواد و انرژی و مدیریت شهری فردیس و مشکین دشت  برگزار می‌کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550397

مهمترین اخبار ایران و جهان: