نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 08:10

مسکن ملی «روانسر»به نازک‌کاری رسید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: پروژه ۸۰ واحدی مسکن ملی روانسر که توسط بنیاد مسکن در حال انجام است درحال اجرای نما، گازکشی توکار و نازکاری قرار دارد.

طهماسب نجفی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طی بازدیدی از آخرین وضعیت  پروژه بهسازی سد خاکی «کیلانبر» در روانسر، پروژه مسکن ملی این شهرستان و پروژه‌های ورزشی ماهیدشت و کوزران، آخرین وضعیت پیشرفت آن‌ها بررسی شد.

وی ادامه داد: سد کیلانبر در حدود ۱۲ کیلومتری شهر روانسر واقع شده و سه حوضچه آن در مجموع یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب ظرفیت دارد؛ شرکت آب منطقه‌ای استان موظف است که اقدام به بهسازی سد کیلانبر کند تا در بارندگی‌های آتی دچار مشکل نشود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه، بر تسریع در پیشبرد پروژه و توجه به رعایت کیفیت آن تأکید کرد.

وی درخصوص پروژه ۸۰ واحدی مسکن ملی روانسر، گفت: این پروژه توسط بنیاد مسکن در حال انجام است از پیشرفت وکیفت بسیارخوبی برخوردار است؛ این پروژه درحال اجرای نما، گازکشی توکار و نازکاری قرار دارد.

 

نجفی بر افزایش اکیپ‌های اجرایی در قسمت‌های مختلف پروژه با رعایت آیین‌نامه‌ها، استانداردهای فنی و مقررات ملی ساختمان تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی روستایی بخش ماهیدشت(روستاهای گوهر و سیمینه سفلی) و کوزران( روستاهای بابان یاور و چقاخزان) کرمانشاه، اضافه کرد:

 

به گفته نجفی، ۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران برای کمک به تکمیل احداث ۵ باب زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی در بخش‌های ماهیدشت، کوزران و بیلوار اختصاص یافته که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیز تصویب شده است.   

وی با بیان اینکه پروژه‌های روستایی مذکور تا دهه فجر تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید، گفت: زمین چمن مصنوعی روستای گردشگری چقاخزان آماده افتتاح است که طی روزهای آتی انجام می‌شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575609

مهمترین اخبار ایران و جهان: