نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 12:51

سرقت از یک طلافروشی در مجتمع تجاری اپال

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان یک طلافروشی در مجتمع تجاری اپال خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ علی قاسم‌پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان طلا و جواهر در مجتمع تجاری اپال با حضور به موقع پلیس خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: متصدی یک واحد صنفی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات را به مأموران کلانتری 134 شهرک قدس اطلاع داده و مأموران به سرعت به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متصدی واحد صنفی با حضور یکی از مشتریان متوجه سرقت تعدادی از طلا و جواهرات شده است ادامه داد: بررسی تصاویر ثبت شده دوربین‌های مدار بسته نشان می‌داد سارق طلا و جواهرات یک خانم بوده که با کمک مردی مرتکب سرقت شده است.

سرهنگ قاسم پور افزود: بلافاصله طرح مهار سارق عملیاتی شد و پس از گشت‌زنی‌های مکرر و هدفمند و با تلاش مأموران زبده کلانتری شهرک قدس، سرانجام متهمان در محدوده بلوار «دریا» شناسایی و دستگیر شدند و از متهمان طلای سرقتی به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد خاطرنشان کرد: سارقان با تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

پایان پیام/

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539709

مهمترین اخبار ایران و جهان: