نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 09:27

اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته بسیج شرق شیراز

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: بیش از 350 عنوان برنامه در هفته بسیج در شرق شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، سرهنگ عباس قره خانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در تشریح برنامه‌های هفته بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س) اظهار داشت: دین، حرکت و انقلاب اسلامی در راستای مجاهدت‌های این بانوی بزرگ به سرانجام رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی تصریح کرد: در هفته مبارک بسیج، این ناحیه که محدوده شرق شیراز را تحت پوشش دارد، برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده که البته این برنامه‌ها در طول سال در ۲۰۰ پایگاه مقاومت تداوم دارد.

وی با بیان اینکه بسیج، یک نیروی کارآمد برای همه محور‌های جامعه است و همیشه میدان‌دار اتفاقات در حل مشکلات مردم بوده، ادامه داد: هم در اقدامات کنشی و هم اقدامات واکنشی، در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، فضای مجازی با گردان‌های سایبری و سواد رسانه، مجموعه بسیج فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

سرهنگ قره‌خانی به تشریح فعالیت‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: فراخوان طراحان، بلاگر‌ها و هنرمندان برای مسابقه‌ای در این حوزه، نمایشگاه عفاف و حجاب در مدارس دخترانه و نمایشگاه عفت و غیرت در مدارس پسرانه، مسابقه بسیج، خدمتگزار ملت، همایش بررسی آسیب‌های ماهواره در خانواده و جامعه، از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

مسابقات قرآن در حوزه تعلیم و تربیت، تحلیل از خانواده و متربیان قرآنی، مسابقات ورزشی، شبدشعر بسیج در فرهنگسرای طاووسیه، اردو‌های جهادی و محرومیت‌زدایی، افتتاح ۵۰ خانه مرمت شده محروم، هدف‌گذاری بدون محدودیت برای بازسازی و مرمت خانه محرومین در حوزه فعالیتی این ناحیه، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که فرمانده ناحیه احمدبن موسی به آن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری تا سال ۱۴۰۳ برای زیرسازی آسفالت روستا‌ها با هم افزایی بنیاد مسکن، تصریح کرد: در کل روستا‌های حاشیه شهر شیراز، دیگر یک‌متر هم جاده خاکی نخواهیم داشت.

سرهنگ قره‌خانی با اشاره به تجمع بزرگ ۳۰ هزار نفری بسیجیان در ۵ آذرماه، ادامه داد: در عرصه جهاد تبیین در تمامی محلات شرق شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا به عنوان پیش یادواره کنگره سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید فارس در هفته بسیج برگزار می‌شود، گفت: در مجموعه بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شرق شیراز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی گفت: در راستای کمک به امنیت پایدار محلات، کشت‌های رضویون با همکاری با فراجا داریم که همایش اقتدار بسیجیان هم در قالب کاروان‌های موتورسوار را در همین راستا در هفته بسیج به نمایش گذاشته می‌شود.

تجلیل از ۴۰ پرستاران در شرق شیراز در آغازین‌روز هفته بسیج و روز پرستار با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی شرق شیراز، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سپاه ناحیه احمدبن موسی است که فرمانده این ناحیه از آن یاد کرد.

به گفته وی، شروع شنبه‌های مطالبه گری با محوریت این ناحیه در شهرک سعدی، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج است.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578309

مهمترین اخبار ایران و جهان: