نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 10:31

ثبت خاطره ای ماندگار امام رضایی در دل پرستاران و بیماران چناران

خادمان حرم رضوی در میان پرستاران و کادر بهداشت و درمان و بیماران حضور یافتند تا دل های عاشقان را به مشهد الرضا گره بزنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) خادمان رضوی با همراهی امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و دانش آموزان از زحمات کادر درمان و پرستاران بیمارستان ثامن الائمه شهرستان چناران با بسته های متبرک تجلیل کردند.

در این مراسم معنوی که پرچم متبرک آستان قدس رضوی فضا و محوطه بیمارستان را معطر کرده بود، همصدا با بیماران، زمزمه رضا جانم، رضا جانم پس از همخوانی ذکر صلوات پرستاران و همراهان بیمار، همگان خود را کنار مضجع شریف امام رضا (ع) احساس می کردند.

کادر بهداشت و درمان با دیدن پرچم حرم امام هشتم شیعیان با اشکی که با دلتنگی توأم بود، سلامتی و شفای عاجل همه بیماران را طلب می کردند.

در این مراسم، خادمان رضوی پس از ذکر سلام و صلوات، به پرستاران بخش های مختلف بیمارستان ثامن الائمه در کنار پرچم حرم شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بسته های نبات متبرک نیز اهدا کردند.

گفتنی است، دانش آموزان مدارس دخترانه فرهنگیان و شهید خزاعی با اجرای سرود و اهداء گل و هدیه فرهنگی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران از پرستاران تجلیل کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579653

مهمترین اخبار ایران و جهان: