نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 18:53

احمد امیرآبادی: هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی برای همگان آشکار شده است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طوفان الاقصی پوشالی بودن هیمنه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را برای همگان آشکار کرده است، گفت: کشورهای اسلامی با وحدت و اتحاد مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در نشست شورای اداری استان قم، با اشاره به جنایت‌های این روزهای اسرائیل در غزه، بیان کرد: طوفان الاقصی اتفاق بزرگ و بی‌نقصی بود که شکست غیرقابل ترمیم و سختی را برای رژیم جعلی و غاصب اسرائیل رقم زد.

وی افزود: این روزها شاهد نسل‌کشی و جنایت بزرگ این رژیم کودک‌کش در غزه هستیم که باران آتش را بر سر مردم بی‌گناه فلسطین می‌ریزند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشورهای اسلامی با وحدت و اتحاد یکدیگر باید مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم پدافند غیرعامل در استان گفت: این روز‌ها حساسیت پدافند غیرعامل نقش مهمی در حوزه‌های مختلف کشور دارد که باید اهتمام جدی و بیشتری در این زمینه داشت.

امیرآبادی فراهانی اشاره کرد: مجلس شورای اسلامی پشتیبان پدافند غیرعامل در کشور است و به‌دنبال این هستیم با تصویب طرح‌های مختلف این سازمان را در کشور و استان‌ها تقویت کنیم.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543753

مهمترین اخبار ایران و جهان: