نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 14:56

طوفان الاقصی رژیم صهیونسیتی را در جاده مرگ قرار داد

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد گفت: این غده سرطانی به مرگ خود نزدیک شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه نماز جمعه با اشاره به اینکه امروزه یکی از مصادیق بزرگ تقوا اتحاد داخلی و مخالفت با دشمنان خارجی است گفت: خداوند متعال در سوره فرقان خطاب به پیامبر(ص) می‌فرماید با استعانت از قرآن با دشمنانتان مقابله کنید.

وی با اشاره رشادت ها و مقاومت دلیرانه رزمندگان و مردم درهشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: ترویج فرهنگ مقاومت امروز باعث شده نوجوانان فلسطینی در مقابل صهیونیست ها ایستادگی کنند و شجاعانه و باغیرت از سرزمین خود دفاع کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر ضرورت حفظ بصیرت عفت، عزت و کرامت انسانی توسط بانوان و تأسی به حضرت زهرا(س) ازبرخی مسؤولین که با بهانه‌های مختلف از جمله اغتشاشات در جامعه نسبت به رعایت قوانین عفاف و حجاب کوتاهی می کنند انتقاد کرد و گفت: همانطوری که متوجه شدیم علی رغم تلاش مجلس شورای اسلامی در حوزه حجاب و عفاف، قوانین دیگری برای شورای نگهبان ارسال شده که این موضوع خلاف قانون است.

وی ادامه داد: امروز نخبگان دانشگاهی، فرهنگیان و فرهیختگان حوزوی را نسبت به ترویج اخلاق در جامعه توصیه می‌کنم، امیدوارم روزی شاهد جامعه‌ای متحد در عمل به معروف و منکرات باشیم.

وی با اشاره به جنایت‌های غده سرطانی اسرائیل در نسل کشی مردم غزه خاطر نشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی از رویارویی با جبهه مقاومت به جنایت علیه مردم مظلوم غزه روی آورده است و هزاران کودک و زن و مرد را به شهادت رسانده است.

آیت الله مهدوی با تاکید بر اینکه رژیم غاصب د ر مسیر مرگ و نیستی قرار گرفته است اظهار داشت: با ترفند سکوت مرگ اسرائیل حتمی است و در صورت مقابله با نیروی مقاومت فاتحه اش خوانده شده است و از صحنه روزگار محو خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ضربه ترمیم ناپذیر رژیم کودککش اسرائیل اظهار داشت: نمایان شدن چهره واقعی صهیونیست‌ها تنفر عمومی جهانیان را برانگیخت و موجب اتحاد دولت‌های اسلامی و آزادگان جهان شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551997

مهمترین اخبار ایران و جهان: