نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 20:24

سریال تکراری شکست حافظ ساری در لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال حافظ ساری در ادامه روند ناکامی‌های خود اینبار در خانه برابر نماینده جنوب تن به شکست سنگین داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز تیم پالایش نفت بندرعباس با میزبانش تیم پوشاک حافظ ساری در سالن شهر ساری دیدار کرد.

پیش از آغاز این دیدار، تیم پالایش نفت بندرعباس با ۱۵ امتیاز در جایگاه هشتم و تیم پوشاک حافظ با ۴ امتیاز در انتهای جدول رده بندی جای داشتند.

حافظ ساری که در طول هفته‌های گذشته عملکرد بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشته بود، برای جبران ناکامی‌ها به مصاف حریف جنوبی خودش رفت.

در این دیدار که ساروی‌ها از حمایت هوادارانش برخوردار بود، نتوانست پیروز میدان باشد.

ساروی‌ها در نهایت با نتیجه پرگل ۸ بر ۴ برابر میهمان خود تن به شکست داد تا همچنان اوضاع نابسامان این تیم ادامه داشته باشد.

لیگ برتر فوتسال با شرکت ۱۴ تیم در حال برگزاری است.

در هفته گذشته نیز، تیم حافظ ساری، بدون سرمربی و با هفت بازیکن و دو دروازه‌بان به مصاف صدرنشین لیگ رفت و شکست سنگینی را متحمل شده بود.

تنها نماینده مازندران در لیگ‌برتر فوتسال ایران شرایط نامساعد و عجیبی را طی می‌کند و اوضاع مدیریتی این باشگاه بسیار نابسامان جلو می‌رود. در هفته‌های گذشته بازیکنان این تیم از جمله؛ محسن فرهمند، عارف بلوکی، محمد بیضایی‌نژاد، امیرحسین طیبی و مهدی قلی‌زاده به علت براورده نشدن تعهدات مالی باشگاه به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کردند و از تیم حافظ ساری جدا شدند.

به گزارش فارس، حافظ ساری با یک برد یک تساوی و ۱۰ شکست در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال ایران قرار دارد.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559197

مهمترین اخبار ایران و جهان: