نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 08:46

مشارکت ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم زنجان در مراکز نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 128 میلیارد تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی از ابتدای سال جاری تاکنون در مراکز نیکوکاری استان جذب شد.

روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه 128 میلیارد تومان کمک مردمی به‌صورت نقدی و غیرنقدی از ابتدای سال جاری تاکنون در مراکز نیکوکاری استان جذب شده است، اظهار داشت: مشارکت مردمی در مراکز نیکوکاری شامل کمک‌های نقدی، کالا و خدمات بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فعالیت ۱۸۲ مرکز نیکوکاری در استان زنجان گفت: این مراکز به صورت کاملاً داوطلبانه و مردمی ایجاد شده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به صورت محله مبنا و تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان و خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی راهبرد اصلی این نهاد است، افزود: فعالیت مراکز نیکوکاری یکی از الگوهای مردمی‌شدن خدمت‌رسانی به نیازمندان است و کیفی‌سازی، تقویت و توجه به مراکز نیکوکاری تخصصی در اولویت‌های این بخش قرار دارد.

صالحی با تأکید بر اینکه مهمترین ویژگی مراکز نیکوکاری مدیریت مردمی آن است، گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در بحث خیر و احسان در مراکز نیکوکاری می‌تواند به ترویج فرهنگ احسان و ارائه خدمات اثربخش و جهادی در این حوزه کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه مراکز نیکوکاری مصداق عملی توسعه و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه در جامعه با محوریت و مدیریت مردم است، بیان کرد: ساماندهی و هدایت صحیح و هدف‌مند کمک‌ها از طریق مراکز نیکوکاری می‌تواند ما را به سمت ارائه خدمات کیفی سوق دهد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560209

مهمترین اخبار ایران و جهان: