نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 21:43

۱۰۰ نفر از افتخارآفرینان ورزشی فردیس تجلیل شدند

شهردار فردیس گفت: ۱۰۰ نفر از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی فردیس در عرصه‌های مختلف ملی، آسیایی و جهانی، با صرف اعتباری حدود یک میلیارد تومان توسط مدیریت شهری فردیس تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس، در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران شهر فردیس  که عصر امروز با حضور قهرمانان ورزشی و جمعی از مسؤولان شهرستان در سالن سینمایی اکومال برگزار شد،‌ ‌ در خصوص این مراسم، اظهار کرد: در این مراسم که با حمایت شورای اسلامی شهر فردیس برگزار شد،  ۱۰۰ نفر از  ورزشکاران، مربیان و قهرمانان مدال آور در عرصه‌های  ملی، آسیایی  و جهانی تجلیل شدند.‌

وی با اشاره به اینکه  یکی از مشکلات شهر  فردیس کمبود زیرساخت‌های‌ورزشی است، گفت: روز گذشته در کمیسیون معاملات  با قراردادی به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان  برنده مناقصه تعیین شد و ساخت یک سوله ورزشی در منطقه کم برخوردار اهری در دستور کار قرار گرفت. 

احمدی نژاد اضافه کرد: همچنین به منظور توسعه فضای ورزشی در شهر،  احداث یک مجموعه زمین ورزشی در شهرک راه آهن در حال پیگیری است که به زودی به مرحله مناقصه و شروع عملیات اجرایی می رسد.‌ امیدواریم تا پایان  دوره فعلی شورا بتوانیم این دو پروژه را به نتیجه برسانیم. 

وی به حمایت مدیریت شهری فردیس از برخی  تیم های ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرداری فردیس  هم دارای تیم والیبال است که نظارت بر این تیم از طریق شورا و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری صورت می‌گیرد.

شهردار فردیس در مورد نتایج تیم والیبال شهرداری فردیس، گفت: هنوز مدت زیادی از خرید و جابجایی تیم شهرداری فردیس نمی‌گذرد و برای قضاوت در مورد نتایج این  تیم باید صبور باشیم.

گفتنی است این مراسم با تجلیل از قهرمانان در رشته های مختلف ورزشی کشتی، اسکیت، تکواندو، والیبال، مچ‌اندازی، وزنه‌برداری و غیره برگزار شد و قهرمانان نام آشنایی چون امیر جعفری قهرمان  پاراوزنه جهان و دارنده مدال نقره پاراآسیایی، شهداد خسروی قهرمان کشتی، آتوسا فرهمند مربی تیم ملی پومسه بانوان کشور و بسیاری دیگر  از مدال آوران و افتخار آفرینان فردبسی کشورمان حضور داشتند.‌

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570909

مهمترین اخبار ایران و جهان: