نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 13:32

احتکار لاستیک در زاهدان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان از کشف انبار احتکار لاستیک خودرو به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در زاهدان خبر داد.

سرهنگ حسینعلی کریمی امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: پی کسب خبری مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی لاستیک خودرو توسط شخصی به هویت معلوم در انباری واقع در شهرستان زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه باجرایم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه و بررسی موضوع و همچنین رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری کالاها شده که با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از انبار مذکور 102 حلقه لاستیک احتکاری کشف و انبار موصوف نیز پلمب شد.

 سرهنگ کریمی امین با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل به مرجع قضائی معرفی شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1563153

مهمترین اخبار ایران و جهان: