نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 08:27

آموزش و پرورش کرمانشاه: خاطرات راهیان نور به مسابقه گذاشته می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش‌آموزان در سفر معنوی راهیان نور با نوشتن خاطرات و دلنوشته‌های خود، می‌توانند در جشنواره «رهاورد سفر نور» شرکت کنند.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به آغاز اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی استان طی ۶ ماهه دوم شال جاری، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ هزار دانش آموز در استان به مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

وی از برنامه‌ریزی برای اعزام ۲۵ هزار دانش‌آموز در قالب راهیان نور تا پایان سال‌جاری سخن گفت و افزود:  آشنایی دانش‌آموزان با راه و اهداف شهدا از اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی است این فرصت مغتنمی است این دانش آموزان را با فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت رزمندگان آشنا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه راهیان نور در استان انتقال فرهنگ ایثار، جهاد، از خودگذشتگی با استفاده از راویان مجرب و روحانیان توانمند است.

وی، از برگزاری جشنواره «راهاورد سفر نور» بعد از سفر راهیان نور خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در این سفر معنوی با نوشتن خاطرات و دلنوشته‌های خود می‌توانند در جشنواره رهاورد سفر نور شرکت کنند؛ برگزیدگان در این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1563997

مهمترین اخبار ایران و جهان: