نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 14:32

دعوت فدراسیون جهانی از سرپرست جدید فدراسیون والیبال ایران

فدراسیون جهانی والیبال زمان برگزاری شورای لیگ ملت‌ها را تغییر داد و از سرپرست جدید فدراسیون والیبال ایران نیز برای شرکت در این اجلاس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،  بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال جلسه شورای لیگ ملت‌های والیبال 2024 که قرار بود روز چهارشنبه 29 آذر در مقر فدراسیون جهانی والیبال در سوئیس برگزار شود، تغییر کرد.

بر این اساس، روز سه‌شنبه 26 دی‌ماه به عنوان تاریخ جدید این نشست از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

همچنین با توجه به انتصاب وحید مرادی به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال و اعلام این موضوع به فدراسیون جهانی والیبال، فابیو آزوددو دبیرکل فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به سرپرست فدراسیون والیبال ضمن تبریک به جهت مسئولیت جدید، از وی دعوت کرد تا به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ایران در این جلسه شرکت کند.

بر این اساس مرادی به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال ایران و داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی 24 دیماه عازم لوزان خواهند شد.

در این نشست قرار است در خصوص تغییر فرمت برگزاری، بررسی پیشنهادات و شرایط میزبان‌ها و امور مربوط به این رقابت‌ها با توجه به در پیش بودن المپیک 2024 بحث و تصمیم گیری شود.

مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2024 آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها خواهد بود که در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات براساس رنکینگ تیم‌های برتر در رده‌بندی، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال 2024 را کسب خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603753

مهمترین اخبار ایران و جهان: