نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 17:52

امام جمعه مشگین‌شهر: تفکر بسیجی عامل پیروزی محور مقاومت است

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: بسیجیان در ایجاد صالحین ثابت کردند غزه حقیقت بوده و تفکر بسیجی عامل پیروزی محور مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان مشگین‌شهر ضمن دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا حافظ انسان است و عامل نزدیکی به پروردگار عالم است اساس ایمان و مغز ایمان عبارت است از تقوایی و پارسایی.

وی با بیان اینکه مشکل آب سالیان سال گریبان‌گیر مشکین‌شهر است، افزود: اکنون تعداد ۲۰۴ روستا همچنان با مشکل آب دست و پنجه نرم می‌کنند و برای تأمین آب مورد نیاز این روستاها اعتبار نیاز است که اگر ۳۶۰ میلیارد بحث مجتمع آبرسانی سردار شهید سلیم‌زاده اعتبار اختصاص پیدا کند مشکل ۲۰۴ روستا آب حل می‌شود.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: همچنین اگر تعیین اعتبار سد «احمدبیگلو» هم حل شود مشکل آب بخش عظیمی از روستاهای مشگین‌شهر رفع خواهد شد و از نعمت آب بهرمند می‌شوند.

حجت الاسلام باوقار تصریح کرد: رهبر حکیمانه انقلاب اسلامی در هفته بسیج فرمودند فتح الفتوح امام پرورش جوانان بسیجی است، در کشور ما بحث معیشت مطرح است که در همین راستا مردم ما در ۱۳ آبان باشکوه‌ترین حضور ملی خود را به نمایش گذاشتند و در صحنه‌های انقلاب مردم نقش‌آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه بسیج دست قدرت خدا است، گفت: بسیجیان در ایجاد صالحین ثابت کردند غزه حقیقت است بعد از ۴۵ روز دوران پسا طوفان حقیقتاً شاهد یک دانشگاه و مدرسه هستیم که درس‌هایی به جامعه و جهانیان تقدیم کردند.

امام جمعه شهرستان مشکین‌شهر ادامه داد: اولین درس مدرسه غزه درس اعتماد به وعده‌های الهی است با اینکه زیر بمب‌های هوایی هستند همچنان در صحنه هستند، متن درس دوم اتحاد و همدلی است که در این مدرسه به نمایش گذاشتند و اینکه حزب الله لبنان، انصارالله یمن بدون هیچ‌گونه چشم داشتی در کنار گروه‌های فلسطینی قرار گرفتند یعنی وحدت و همدلی.

حجت الاسلام باوقار خاطرنشان کرد: درس سوم ادامه طوفان الاقصی حکایت از طراحی هوشمندانه همه جانبه، دوراندیشی، پرهیز از هرگونه شتاب‌زدگی که مطمئناً پیروزی از آن مردم فلسطین است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583253

مهمترین اخبار ایران و جهان: