نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 11:33

بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجوی ایلامی از خدمات داوطلبانه هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: با اجرای پروژه‌های حمایتی جمعیت هلال احمر استان، تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ مددجو طی ۲ هفته گذشته خدمات داوطلبانه دریافت کردند.

غلامرضا علی محمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام، صبح یکشنبه ۱۲ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با اجرای پروژه‌های حمایتی در جمعیت هلال احمر استان در مدت ۲ هفته گذشته، تعداد ۲ هزار و ۵٠٠ مددجو در سطح استان ایلام خدمات داوطلبانه دریافت کردند.
 
وی افزود: این تعداد خدمت به همت داوطلبان و خیرین در حوزه های مختلف شامل بهداشتی و درمانی به ارزش ۷ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال ارائه شده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام با اشاره به اینکه،همچنین بسته‌های کمک معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد، ادامه داد: خدمات مذکور در قالب اعزام ۵ کاروان سلامت، برپایی ۴ ایستگاه سلامت، ۶ مرحله اجرای طرح نیابت، توزیع ۶ تن برنج و تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق کم‌برخوردار انجام شده است.

علیمحمدی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات بی وقفه داوطلبان و خیرین گفت: امید است با همت خیرین و داوطلبان پرتلاش استان، اجرای پروژه‌ها و خدمات داوطلبی در گستره وسیع‌تر و با تحت پوشش قرار گرفتن مددجویان بیشتر با قوت ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند و ندای امداد شماره ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1592097

مهمترین اخبار ایران و جهان: