نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 10:29

شناسایی ۳۴۵ رشته انشعاب غیرمجاز آب در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در سال جاری تعداد ۳۴۵ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی و یا قطع شده است.

پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، صبح یکشنبه ۱۲ آذر ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری با اقدام این شرکت تعداد ۳۴۵ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی و یا قطع شده است. 

وی افزود: از این تعداد‌‌‌‌‌‌، ۱۶۸ رشته به انشعاب مجاز تبدیل شدند و ۲۸ مورد به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: در سال جاری یکی از اولویت‌های مهم و جدی شرکت آبفای استان برخورد با انشعابات غیرمجاز بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

ناصری با اشاره به اینکه، در این راستا تاکنون اقدامات موثری در شناسایی انشعابات غیرمجاز با مصرف بالا انجام شده است، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این نوع اقدامات و مقابله با استفاده‌کنندگان غیرمجاز، گروه‌های نظارتی با هدف گشت‌زنی در محدوده‌های تعیین شده و شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز تشکیل می‌شوند تا ضمن قطع این انشعاب‌ها و یا تبدیل آن‌ها به انشعاب مجاز، امکان استفاده‌های غیرمجاز را کاهش دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب، مشترکین مرکز استان از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت ۱۲۲ و افراد سایر شهرستان ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام ۲۲۳۰۱۴۱  و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه ی مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده ی شهر و روستای خود شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.
 
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1592009

مهمترین اخبار ایران و جهان: