نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 16:08

هفته انتظامی فرصت مناسبی برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کف است

امام جمعه موقت زاهدان هفته انتظامی را فرصت مناسب برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کف دانست و گفت: بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین سید خلیل حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان؛ هفته انتظامی را فرصت مناسب برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کف دانست.

وی گفت: بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی شده است، در واقع نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار نظام نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد و این مهم قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور گفت: هدف اصلی دشمن از این اغتشاش‌ها سرنگونی نظام دینی بود که همه تلاش‌های دشمن با همراهی مردم ولایی ایران اسلامی و هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب به شکست انجامید و کشور در آرامش و امنیت کامل قرار دارد.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه بالاترین سرمایه نظام مردم هستند، بیان کرد: هر حکومت و نظامی برای خود سرمایه‌ای دارد که بر اساس آن راه خود را دنبال می کند و سرمایه اصلی نظام ما فقط و فقط همین مردم هستند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان در راستای وارد کردن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: هوشیاری مردم همواره توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

وی بیان کرد: می‌خواستند با دروغ گفتن چهره نظام و مردم را مشوش نشان دهند که بافضل الهی و درایت رهبری و همراهی مردم کاری از پیش نبردند.
 
امام جمعه موقت زاهدان افزود: دشمن ما بی‌گذشت نیست دشمنان کشور ناجوانمرد هستند که از کمترین فرصت برای ضربه به کشور و مردم نمی‌گذرند و با تمام امکانات مقابل این ملت بزرگ قرار می‌گیرند.

پایان پیام/313

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529497

مهمترین اخبار ایران و جهان: