نیوز سیتی!
25 شهریور 1402 - 19:45

نماینده اردکان: مشکلات اقتصادی کشور در برنامه هفتم رفع می‌شود

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان این‌که بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور در برنامه توسعه هفتم حل می‌شود، گفت: نفع صنایع و معادن که در شهرستان اردکان مستقر شدند، باید اول به مردم این منطقه برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، محمدرضا دشتی اردکانی در جمع مردم شهر عقدا با اشاره به اهمیت دشمن شناسی، اظهار کرد: دشمنان دین و اسلام ناب محمدی همیشه سعی کردند با فتنه و دروغگویی ارزش‌های انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین حسینی و حضور پرشور اقشار مختلف در این رویداد جهانی، افزود: دشمنان باز هم به اشتباه فکر کردند که می‌توانند با پوشش ندادن رسانه‌ای رویداد عظیم اربعین نور حسینی را در دل جوانان و مردم ما خاموش کنند. 

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دشمنان همواره سعی دارند جوانان را گمراه کنند و آنها را نسبت به آینده ناامید سازند، گفت: آینده ایران بسیار روشن است و این مهم در گرو مشارکت و صبوری ملت است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ در خصوص این مهم، تأکید کرد: منافع کشور و مردم در برنامه هفتم توسعه به خوبی دیده شده و به محض اجرا برای همگان قابل درک است.

وی با بیان این‌که فکر می‌کنم خیلی از مشکلات اقتصادی کشور در برنامه هفتم توسعه برطرف خواهد شد، تصریح کرد: ساماندهی بحث مالیات بر عایدی سرمایه از جمله مباحث حائز اهمیتی است که در برنامه هفتم توسعه مد نظر قرار گرفته شده است.

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد چالش آب در عقدا نیز خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و گزارش دستگاه‌های اجرایی طی چندماه آینده مشکل آب عقدا به صورت پایدار برطرف خواهد شد.

نماینده اردکان در مجلس با اشاره به استقرار صنایع مختلف در دشت یزد- اردکان، تأکید کرد: نفع صنایعی که در شهرستان اردکان مستقر شدند، باید اول به مردم این منطقه برسد و این موضوع را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان چادرملو باید در خصوص سیاست‌های اجرایی خود در بحث استخدامی، پاسخگویی مردم منطقه باشند و اگر هم پاسخگو نباشند اقدامات قانونی بعدی را در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهم کرد.

پایان پیام/ر

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501053

مهمترین اخبار ایران و جهان: