نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 11:57

اختصاص غرفه دائمی برای عرضه تولیدات صنایع‌دستی مددجویان بهزیستی

خرم‌آباد - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اختصاص غرفه دائمی برای نمایش و عرضه تولیدات صنایع‌دستی مددجویان بهزیستی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه صورت‌گرفته با اداره کل بهزیستی لرستان، یک غرفه دائمی برای نمایش و عرضه تولیدات صنایع‌دستی مددجویان بهزیستی استان در بازارچه باغ گلستان قلعه «فلک‌الافلاک» خرم‌آباد، اختصاص‌یافته است.

وی اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای توانمندسازی مددجویان بهزیستی استان و همچنین حمایت از تولیدات و فعالیت‌های آنها در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی، منعقد شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه حمایت‌های مناسبی برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در حوزه صنایع‌دستی و همچنین کمک به معیشت مددجویان بهزیستی جامعه هدف برای عرضه و فروش محصولات آنها صورت خواهد گرفت.

حسن‌پور با اشاره به موقعیت ویژه و مناسب بازارچه دائمی صنایع‌دستی خرم‌آباد در محوطه تاریخی، فرهنگی قلعه «فلک‌الافلاک» و امکان حضور گردشگران در ایام مختلف سال برای فروش محصولات صنایع‌دستی استان، افزود: بازارچه دائمی صنایع‌دستی خرم‌آباد باهدف عرضه تولیدات صنایع‌دستی بومی و شاخص استان از محل اعتبارات ملی و استانی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، سال ۱۳۹۶ در ۲۸ غرفه ثابت راه‌اندازی شده و آماده خدمت‌رسانی به گردشگران، هم استانی‌ها و مسافرین در ایام مختلف سال است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480997

مهمترین اخبار ایران و جهان: